Re: Iexplorer w XP

Autor: Jacek* <jacms_no_spam_at_priv5.onet.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 15:23:52 MET

"Pawel eF" <vazquez@nietspama.interia.pl>,
'Sat, 6 Nov 2004 12:14:33 +0100', napisał(a):

>ha - dzieki za dobre rady zwłaszcza dla Jacka - jeżeli uważasz, ze google to
>źródło wszelkiej wiedzy to powodzenia.
>nie po to pisze się na grupe aby usłyszeć wygoogluj sobie, sprawdź antywirem
>itd.

Alez prosze bardzo.

>co do uściślenia pytania - jak znaleźć wpis w rejestrze (o ile to możliwe),
>który powoduje, że wraz z uruchomieniem ie uruchamia się inny proces -
>ew. co to za może być za śmieć, bo wszelkie mksy, nortony, avg, spyboty,
>hijacki, giant antispywary mowią, że czysto

Co to sie na grupach porobilo.
Zadalem Ci konkretne pytania.
- Pytanie o google mialo odpowiedziec czy zastosowales rady, ktore
dotycza usuwania szkodnika, a sa w pierwszych znalezionych linkach,
- Pytanie o antywirusa chyba zrozumiale. Nie podales, czy uzyles.
- Pytanie o miejsca szukania w rejestrze mialo wyelimonowac co
zrobiles. Przeszukanie akurat runonce mija sie z celem.
- Pytanie o uscislenie tematu mialo wyeliminowac proces podszywajacy
sie pod iexplorer, bo w systemie takiego nie ma.

Ale widocznie nie chcesz mojej pomocy. Wiec pa, pa.

--
J* ...,,,,,... icq#:49141826, gg:4411705
Wiara przenosi góry. Na plecach wiernych.