w2000 + Norton Firewall - problem

Autor: pocisk <pociskacz_at_op.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 11:21:00 MET

witam

wczoraj zrobilem LiveUpdate dla calosci pakietu symanteca-
pod koniec aktualizacji wyskoczyl jakis blad .. po przeladowaniu komputera
Norton antywirus 2004 nie uruchomil sie ... dopiero pomoglo odinstalowanie i
zainstalowanie NA od poczatku ... no ale mam problem z Norton Personal
Firewall 2002 .. on tez sie nie uruchomil po starcie systemu i do tego nie
chice dac sie odinstalowac .. krzyczy mi ze nie mam uprawnien administratora
zeby zmieniac jakiekolwiek opcjie :(

Do systemu loguje sie jako administrator

Czy ktos z Was mial podobny problem ?? Jak go rozwiazac ??

System jakiego uzywam to w2000 z wszystkimi uaktualnieniami

Z gory dzieki za pomoc

Pozdrawaim
pocisk