jvm/sun

Autor: cacup <cacup_at_stud.pam.szczecin.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 23:15:06 MET

witam

rozkladam rece, namieszalo sie ostatnio z jvm, polecaja albu odinstalowac
msjvm, bo ponoc zaprzestano jego dalszego rozwoju na korzysc rozwiazania
sun. ale moze do czego zmierzam. potrzebuje vm suna, tyle ze z tymi
oznaczeniami i numerkami to ja juz sie zupelnie pogubilem i bezradnie
rozkladam rece wchodzac na strone suna chcac cos sciagnac. co to sa te j2ee,
j2se, sdk, jre, oznaczenia 5.0, 1.4.2_05, 1.4.2_06.

ja potrzebuje najprostsza maszyne javy, taka do przegladarek, aby
ewentualnie trafione gdzies na sieci aplety zadzialaly w tychze
przegladarkach. co wiecej - uzywam oprogramowania nokia internet mobile
toolkit 4.1 (do tworzenia stronek wapowskich) - jakie srodowisko sciagnac
dla niego?

blagam pomozcie! za wszelkie sugestie wielkie dzieki.

--
 - - -
Pozdrawiam,