Re: przenoszenie OE miedzy kontami

Autor: BARMAN <marcysking.towytnij_at_wp.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 19:28:12 MET

Uzytkownik "Miku" <vafvk@vas.ve> napisal w wiadomosci
news:cmgagd$ica$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Sytauacja taka przeniesc maile i tozsamosci z OE miedzy dwoma kontami na
> XP HOME jak to zrobic sprawnie i bez uzywania platnych aplikacji.

wiadomosci przeniesiesz kopiujac zawartosc katalogu z mailami,

konta pocztowe - eksport do pliku(ów)

tzsamosc hmmm ja bym na drugim koncie uzytkownika poprostu utwozyl nowa
tozsamosc :))

ps pliki w ktorych sa przechowywane maile znajdziesz ..

Documents and Settings\NAZWAUSERA\Ustawienia lokalne\Dane
aplikacji\Identities\{FAB6947E-188B-4A40-AC5A-5DC7962D45B6}\Microsoft\Outloo
k Express