Re: nie mam litery ł :(

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 16:35:01 MET

Wybitnie uzdolniony(a)
Piotr <piou@gaztea.pl> napisał(a) w wiadomości
news:1ib24lphu7fb5.xi3qp89c2b8w$.dlg@40tude.net..., że:
> XP sp2... klawiatura polski programisty, wszystko dziala cacy poza...
> litera "ł". Nie reaguje z klawiatury w ogole z altem. Zamykam wszystko
> po kolei co mam w tasku - bez poprawy. W trybie awaryjnym lata jak
> trzeba. Jak moge wyśledzić co mi blokuje tą kombinację klawiszy?

Jest to spowodowane przechwytywaniem skrótu klawiaturowego Alt+l przez
sterownik karty graficznej. Należy wyłączyć kłopotliwy skrót w
ustawieniach
sterownika graficznego Intel 845G: Graphics Properties > Hot Keys >
Disable
(skróty klawiszowe są włączone domyślnie).
Można też ręcznie zmodyfikować wpis w Rejestrze:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Intel\Display\igfxcui\igfxsrvc\resources
"2860"="Disable"
Opis problemu i łatka na stronach Intela :
http://support.intel.com/support/graphics/sb/cs-004713-prd39.htm
Łatka: ftp://download.intel.com/support/graphics/fix-polish.reg

--
Piotr Palusiński  [MVP]
Są ludzie, którzy nie zauważają małego szczęścia,