Re: zakup serwera - W2K_SERV + MSSQL - sprzętowo

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 15:09:53 MET

On Fri, 5 Nov 2004 14:24:41 +0100, BQB wrote:

> "Piotr Smerda" <piotrs00@niespamowac.pl> wrote in message

> Ale jak jest sprzetowy RAID5?

Ja innych RAID5 niż sprzętowe nie rozpatruję. NAWET sprzętowy RAID5 nie
jest dobrym rozwiązaniem - każda operacja zapisu niesie za sobą konieczność
obliczeń sum kontrolnych co dość znacząco spowalnia te operacje. W
przypadku baz danych działania na logach to głównie operacje zapisu więc
RAID0+1 jest najlepszym rozwiązaniem.

--
Pozdrawiam
Piotrek.