problem z explorerem

Autor: Yaro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 14:25:37 MET

System - Win Xp Pro chodzi to na athlonie 3200, 1GB Ram'u a czasem się po
prostu tak muli, że aż niewiarygodne. Kiedy uruchomiłem menadżera zadań
okazało się, że to explorer wykorzystuje CPU w 99%. O co tu chodzi? Kiedy
ponownie zaobserwowałem, że komputer strasznie przymula okazywało się za
każdym razem, że to explorer go tak obciąża chociaż prawie nic nie jest
włączone. Czy może mieć to coś wspólnego z eMule? Nie wiem czemu ale tak
jakoś jest na liście moich podejrzanych.