zapis MBR na dysku !!

Autor: jasio <jasio_at_o2.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 13:00:15 MET

Witam wszystkich grupowiczow.

Mam taki problemik odzyskanie danych stary jak swiat.

Czy ktos orientuje sie w takiej sprawie
W Win9x przy instalalacji systemu jest tworzony na poczatku plik SUHDLOG w
ktorym sa zapisane ustawienia dysku MBR i kilka innych rzeczy sa to dane
przed instalacja .

Czy systemy rodziny NT XP 2000 maja cos takiego czy jest w systemie zapisana
informacja o dysku sprzed instalacji a i po tylko czy gdzies te informacje
sa
Wydaje mi sie ze gdzies sie cos takiego zapisuje tylko gdzie jak ktos ma
jakies informacje na ten niech napisze co wie jakos moze sie to wszystko
sklei :)

Dzieki wielkie za pomoc