instalacja drukarki sieciowej w skrypcie - jak?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.unc.edu>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 22:04:42 MET

Witam,

Chce zainstalowac drukarke sieciowa w skrypcie.

Sklecilem do tego celu takie cos:

net use X: \\serwer\unattended /user:magista\unattended password

rundll32 printui.dll,PrintUIEntry /q /y /ga /in /n \\serwer\HP2000C

pierwsza komenda "loguje sie" do serwera, druka instaluje drukarke.

Niestety drukarka nie instaluje sie automatycznie - wyskakuje okienko,
ze "na serwerze nie ma sterownikow, kliknij OK, zeby zainstalowac
sterowniki lokalnie". Wciskam OK, i wtedy drukarka instaluje sie
samoczynnie.

Zalezy mi zeby dzialo sie to bez jakiejkolwiek ingerencji uzytkownika.

Chce dodac, ze sterowniki do tej drukarki (HP2000C) sa dostepne
lokalnie, jako ze jest to win2k.

Niestety jakich przelacznikow bym nie uzywal, zawsze pojawia mi sie to
okienko - ktos ma pomysl, jak zrobic, zeby to dzialalo w pelni
automatycznie? Probowalem tez podawania sciezki do sterownikow (do
winnt\inf\ntprint.inf itp), ale caly czas jest to cholerne okienko.

Robil ktos kiedys cos takiego?

Tomek