reinstalacja (?) bufor wydruku w win 2000

Autor: BartekK <sibi_at_sibi.cfu.com.pl>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 20:25:26 MET

Witam
mam taki problemik - system dziala mi przewaznie baardzo dlugo, teraz
jakies 2 lata - robi co ma zrobic i nic nie powoduje bym go musial
przeinstalowywac (nawet pare zmian w sprzecie)

nagle zachcialo mi sie zrobic dezinstalacje sterownikow Lexmarka,
ktorego niemam juz z rok... i od tego momentu nie moge drukowac ani
instalowac zadnej drukarki:

Dodaj drukarke powoduje:
"Nie mozna kontynuowac dzialania drukarki z powodu braku zasobow.
Subsystem wydruku nie jest dostepny"

tak wiec ide do Uslug i widze ze bufor wydruku jest zastrzymany, ale
jego uruchomienie powoduje:
"Nie mozna uruchomic uslugi Bufor wdruku na komputerze Komputer
lokalny"
"Blad 1075: Usluga zaleznosci nie istnieje lub zostala oznaczona do
usuniecia"

Podobne rzeczy dzieja sie przy probie odpalenia uslug faksu...

czy jest jakis ratunek? czy da sie jakos przeistnalowac sam spool czy
trzeba caly system zaorac ?

--
Bartlomiej Kuzniewski   tel +48 696 455098
sibi@sibi.cfu.com.pl    GG# 23319