Re: Co się dzieje gdy dwa urządzenia mają takie same przerwania?

Autor: Paweł Tomaszewski <pavel84_at_.invalid.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 22:49:36 MET

kpawel wrote:

> Miałem takie problemy w nowym komputerze. Gryzła się druga karta
> sieciowa z graficzną i karta TV z dzwiekową (zintegrowaną na MB).
> W pierwszym przypadku pomogło przeniesienie karty do innego slotu PCI. W
> drugim musiałem dopiero zablokować odpowiednie przerwanie w BIOSie dla
> urządzeń PCI.
> Spróbuj - może jakoś się uda ;)

Spróbowałem ale nadal nic z tego :(
System przydzielił karcie IRQ 5. Nic innego nie używa tego przerwania.
Będę musiał poprosić znajomych o pożyczenie karty dźwiękowej i graficznej w
celu przetestowania. W końcu to może być coś z grafiką. Choć troszkę w to
wątpię. Filmy działają OK, Q3A działa bez problemu... Może płyta główna mi
siada?

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
* recepta na email: zamień .invalid na interia *