Drukowanie do PDF

Autor: Krzysztof Brzeski <K.Brzeski_at_grossmann.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 15:07:50 MET

Witam. Wiem, że temat był już poruszany.
Chcę zainstalować na komputerach w sieci program PDF Creator. Chciałbym
rozdystrybuowac go za pomocą GPO ale nie mogę z exe zrobić paczki msi a
tylko tak można umożliwić instalację poprzez GPO.
Próbowałem to zrobić Winstle ale nie wychodzi mi. Tworzona kest paczka o
wielkości 100-200 Kb a powinna mieć ponad 8MB. Może ktoś ma już taką paczkę
lub może mi pomóc.
Dzięki.