Re: kontroler raid i 2 dyski

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 12:39:48 MET

Piotr 'Sofcik' Smerda wrote:
> Czytałem dokładnie temat i napisałem wyżej rozwiązanie - RAID "sam z
> siebie" się nie robi. Trzeba chcieć go zainstalować. Jeśli nie chcesz
> to się sam nie zainstaluje. Nie spotkałem jeszcze kontrolera który
> sam by chciał od razu RAID robić bez powiadomienia o tym użytkownika.
Promise Fasttrack66 zaorał mi 3 HDD na dzień dobry, bo stwierdził że fajny
będzie z nich RAID? - "każdy dysk osobno" czyli tak jak były ale partycje
zdjął. Zrobił to bez wchodzenia do jego Biosu.
Wsadziłem RAIDa.
Podłączyłem dyski.
Włączyłem maszynę
Wykrył dyski i napisał że zrobił je jako oddzielne wolumeny. (czyli tak jak
powinien, jak się okazało "prawie")
Partycje, dane znikły... (~BootitNG już ich nie potrafił odnaleźć)

JM