Re: mysz szeregowa ?!?

Autor: mega <mega_at_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 00:21:12 MET

ja napisał(a):
> Mam starego kompa (amd 300) i zainstalowałem na nim win 2000, no było by ok
> ale myszy nie mam, podłączyłem do com 1 brak, do com 2 brak, a ps2 nie mam.
> Wyłączyłem oba porty w biosie, włozyłem karte rozszerzeń skonfigurowałem ją
> aby port z niej był jako com1 i nic to samo, zmieniłem przejściówki od myszy i
> nic, chyba ze 3 razy windowsa w tym czsasie przeinstalowywałem i nic, brak myszy

tak przy okazji to problem jest sprzetowy a nie windowsowy, wiec to ntg,
ale napisze...

niestety musze cie zmartwic. z tego co przeczytalem wnioskuje, iz
starasz sie podlaczyc myszke ps/2 przy pomocy przejsciowki do portu com.
zeby takie cos bylo mozliwe, to myszka musi byc tzw. combo, czyli taka,
ktora potrafi obslugiwac protokol komunikacyjny ps/2 i rs-232(com) przy
pomocy odpowiedniej przejsciowki. takie myszki sa sprzedawane od razu z
przejsciowka ps/2->com. zwykle myszki ps/2 raczej nie obsluguja rs-232
czyli com i zadna przejsciowka nic nie da, bo myszka i tak sie nie
dogada z kompem.

w przypadku, gdyby myszka byla kupiona w komplecie z przejsciowka i byla
typu combo, to sa jeszcze inne mozliwe problemy, zwiazane z portami com,
ale obstawiam pierwszy przypadek, zwlaszcza ze twierdziles, ze
kombinowales z innymi przejsciowkami

pozdrawiam

--
Artur 'MEGA' Grdeń gg:527856
M.E.G.A.: Machine Engineered for Galactic Assassination