Re: Win 2k prof - System nie chce wstać - pomocy

Autor: ABax <abax_at_postrofka.op.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 16:59:41 MET

> To zrób go sobie - na nim jest tylko kilka plików: Boot.ini, ntldr,
> ntdetect.com, autoexec.nt, config.nt, oraz najważniejszy - setup.log z
> katalogu \Winnt\Repair.

Porada dobra, ale w przypadku systemu który nie startuje trochę nie do
zastosowania.

> Możesz próbować uruchamiania z logowaniem i przejrzeć potem plik
> \Winnt\Ntbtlog.txt.

Jak wyżej.
System nie chciał się uruchomić ani tradycyjnie, ani z żadną opcją dostępną
pod F8.
Przegrzebałem dysk w poszukiwaniu ostatnio zmodyfikowanych plików, jednak
nic to nie dało.
Prawdopodobnie przy wywalaniu na etapie "szarego paska na czarnym ekranie"
win 2k jeszcze nic nie zapisuje w logach.

> 315341 - Jak przeprowadzić uaktualnienie na miejscu (ponowną instalację)
> systemu Windows XP
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341.

Tej wskazówki akurat nie bardczo rozumiem.
Win 2k jest tylko "trochę" podobny do Win XP i 99,9 % uwag pod tym adresem
zupełnie mi się nie przydała.

> Trudno powiedzieć. Można spróbować podmiany rejestru (stawiam na plik
> SYSTEM) z \Winnt\Repair do \Winnt\System32\Config.

BINGO ! !
Z poziomu nowej instalki win 2k, podmieniłem plik system jw.
Zadziałało bezbłędnie.
Musiałem tylko na nowo zainstalować sterowniki sprzętowe oraz skonfigurować
sieć.
Ustawienia wszytskich programów działają bezbłędnie.
Wyłożył się tylko MKS-VIR, ale to był akurat najmniejszy problem.

NIECH ŻYJE KOPIA ZAPASOWA ! ! !
Dzięki wielkie za sugestie.

postrofka
ABax