Re: 2 kompy(lan+internet)

Autor: JerzyP <jmppup_at_poczta.FALSZYWKA_onet.pl.invalid>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 11:17:10 MET

Użytkownik "KuBuS" <news@icp.pl> napisał w wiadomości
news:cm14e0$789$1@opal.icpnet.pl...
> dwa komputery postawione na xp sp2, oba sa skonfigurowane do
> polaczenia z internetem. kazdy komputer posiada zmienne ip
> przyznawane przez dostawce uslug internetowych. komputery sa
> podlaczone do haba a ten z kolei jest podlaczony do modemu kablowego.
> mnie interesuje uzyskanie polaczenia sieciowego miedzy tymi dwoma
> komputerami bez koniecznosci zmiany ustawien w xp z polaczenia z
> internetem na polaczenie z siecia lokalna o stalym ip. jesli da sie
> cos takiego zrobic to w jaki sposob, albo gdzie tego szukac. jestem w
> [...]

Po pierwsze http://evil.pl/pip/ustaw.html
a w szczególności http://evil.pl/pip/czytniki.html

Po drugie - najprościej poprosić dostawcę o dwa numery IP z tej samej puli
adresowej.
Jeśli jest taka możliwość (to zależy od providera) stworzyć własną sieć
LAN i na jednym
IP publicznym udostępniać internet drugiemu komputerowi.

--
JerzyP