internet explorer i upierdliwy plugin czy coś

Autor: Magik <wladek_g_at_interia.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 08:51:30 MET

witam
mam taki problem własciwie bardzo głupi
przjechali do mnie kuzyni młodzi a ze mnie nie było w domu to sobie
powchodzili na stronki xxx. i teraz mam problem :(
cos sie doinstalowało i przy każdym uruchomieniu wyskakuje jakas dziwna
stronka, później moga sie jakieś sex pop upy pokazywac :(
przeleciałem system tauscanem i nic, temp internet files usunięte, temp
usuniete, katalogi windows i system 32 przeszukane i dalej jest to że przy
starcie sie instaluja sie programiki (nie wiem skad maja instalke bo nie ma
katalogu którego bym nie przejżał :( ), te programiki to jakis optimizer ,
125024.exe i takie dziwactwa

może wiecie jak sie tego pozbyć??

pozdrawiam