Re: Sieć lokalna

Autor: Sentty <sentty_at_o2.pl>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 21:27:41 MET

Mam połączone dwa komputery - win2k i linux.
Na linuksie są udostępnione zasoby smb.
I teraz: nie widzę żadnego komputera w sieci, ale mogę dostać się do
tych zasobów wpisując dokładną ścieżkę do nich. Jeśli wyszukam komp po
adresie IP to zwracana jest jego nazwa, grupa robocza itd. Ale nie mam
go ani w otoczeniu sieciowym, ani w mojej workgrupie - gdybym nie
wiedział, że on jest, to bym się nie dowiedział.
Gdzie szukać przyczyny?
ja bym stawiam na uslug browser.(przegladarka komputerow zdaje sie po
polsku)
role browsera przejmuje zawsze najnowsza wersja windowsa. (jest jakas opcja
w sambie dotyczaca czy serw. ma byc primary browserem czy nie).

pozdr
Sentty