Re: Konwersja do pdf

Autor: Andrzej Kaczmarczyk <andrkac_at_wytnij.mnie.gazeta.pl>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 20:10:30 MET

Sebastian Matuszczyk napisał(a):

> http://www.pdf995.com/
>
> http://www.qprint.com.pl/index.pl/qprinter
>
> Mam kilka takich driverów. Jeśli chcesz, przyślę Ci na prv.
>
> Seba

Z worda, czyli doc? To jeszce OpenOffice.
pdf995 u mnie tworzył rozmyte fonty, qprinter i pdfcreator były duuuużo
lepsze.
OO u mnie dawał najlepszą jakość, ale to nie jest drukarka. Do plików
worda wystarczy, excel, pps-y i inne pliki typu *office przerobi ładnie
- tzn. wszystko, co da się otworzyć w OO.

--
Pozdrawiam
Andrzej Kaczmarczyk