Re: Synchronizacja 2 kompow

Autor: Alr <tonie_at_email.jest>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 18:03:30 MET

Użytkownik "Miku" <vafvk@vas.ve> napisał w wiadomości
news:cm5mm8$fjh$1@nemesis.news.tpi.pl...

> :) z innej beczki
> jak pracuje takie dyski na usb, jaki dysk masz, sa jakies bledy przy
> transmisji, jak transfery szczegolnie po usb 1.1 jesli kiedys probowales.

Mam moze niezbyt "standardowe" rozwiazanie - mam karte SD 128 i 256MB i
Cruzera (czytnik SanDisk'a - "gratis" przy zakupie karty 128MB - kiedys taka
promocja byla... ). Kart uzywam do aparatu fot. i palmtopa, a na co dzien
jako dysku USB. Bledow przy transmisji nie stwierdzilem (a uzywam czesto),
co do szybkosci to nie wiem (nie mma programu do pomiaru) - czytnik dziala
na USB 1.1 i jest dosc szybki (oczywiscie wolniejszy niez HDD :-) ).
Zauwazylem, ze karta 256 (nowsza, kupiona niedawno) jest znacznie szybsza od
128 (kupiona tak z 1,5 roku temu) - w tym samym czytniku.

Pozdrawiam
Janusz