Synchronizacja 2 kompow

Autor: Alr <tonie_at_email.jest>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 16:02:34 MET

Witam!

Mam 2 kompy z systememi: Win Xp i Win 98, jeden w pracy, 2-gi w domu, do
tego dysk przenosny na USB. Jakiego programu uzyc, zeby synchronizowac
katalog na obu za pomoca dysku? Cos na wzor aktowki, ale tak zeby dzialalo
na obu komputerach (jak zaloze aktowke na dysku USB na jednym z kompow, to
na 2-gim moge odczytywac, modyfikowac, ale przegrac juz nie moge).
Probowalem np. Windows Commander i opcji synchronizacji, ale jest np. prolem
z usowaniem plikow- jak skasuje na komputerze to mi "odzyskuje" z USB :-)
Wiem, ze mozna to "zalatwic" recznie, ale leniwy jestem... :-)

Pozdr.
Janusz