Serwer HP i nagrywarka LiteOn - wspolpraca?

Autor: Jas <jasadas_at_o2.pl>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 14:38:49 MET

Witam

Mam pytanie odnosnie serwerow HP, dokladnie mam do czynienia z ProLiant
ML350 G3.
Generalnie pytanie jest, czy serwery HP działają tylko z CD-ROMami HP?

Próbowałem podłaczyć nagrywarkę LiteON i nie działała.
Tzn, jeśli dobrze pamiętam to wszystko stawało i nie zapałała sie dioda
poprawności autotestu (albo paliła się na pomarańczowo zamiast na zielono).

Co o tym myslicie? Powinna ta nagrywarka dzialac z tym sprzetem?
(sprawdzalem ja na innym, zwyklym pececie i dzialala bez problemu...)

Z gory dzieki za odp,
pozdrowienia
jan