wybor systemu

Autor: Irek S. <szymir_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 22:39:41 MET

witajcie
prosze o podpowiedz. otoz mam dwa dyski, 10GB - z Win98 i 80GB - z WinXP.
Kazdy chodzil z osobna, po wlozeniu do kieszeni. teraz chcialbym aby byly
razem i moglbym wybierac system, i tu mam pytania:
1. jak ustawic zworki w dyskach, ktory ma byc Master (wolalbym 80GB), a
ktory Slave - ten mniejszy
2. jaki program uzyc, prosze o linki, bo probowalem BootUs i nie moge
podniesc W98( wyrzuca komunikat ze nie moze zaladowac systemu)
3. nie chce od nowa formatowac dyskow i instalowac systemow bo mam za duzo
wartosciowych rzeczy i malo czasu na konfiguracje

prosze o jakies rozwiazania, dziekuje
pozdrawiam
irek