HELP !!!!!

Autor: THX <thx_at_interia.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 21:36:52 MET

Mam WIELKI problem z odpaleniem w pracy GG !!!!!! Po zainstalowaniu (na
partycji D) modę go odpalić ale nie mogę zalogować się do serwera GG.
Wszyscy w firmie łączymy się przez proxy z osobistym hasłem. Stronka GG i
inne typu XXX są oczywiście zablokowane i wyskakuje że trzeba skontaktować
się z adminem ;(
W GG w ustawieniach połączenia wbijałem już proxy nasze i kilka innych ale
to nic nie dało, ustawiałem forwardowanie i nic :(

CO JESZCZE MOŻNA ZROBIĆ
Na pewno się coś da wykombinować bo kolega z innego oddziału już to
odblokował
HELP ME

--
Pozdrawiam