SP2 X Pi problemy z OutlookExpres i Internet Explorer

Autor: dexter <dexter_at_pro.onet.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 14:26:16 MET

Witam,
po zainstalowaniu ServicePacka2 do XP zauważyłem kilka błędów. Po piersze
nie mogę ustawić Outlooka jako domyślnego programu pocztowego (zresztą
żadnego nie mogę). Podczas klikania na łącze pocztowe na jakiejść stronie
www przeglądarka zawiesza się. Otwiera sie kilkadziesiąt okien i przez kilka
minut nic nie można zrobić. Nawet jak w ustawieniach OE ustawię go jako
domyślny program pocztowy to i tak nic to nie daje. Po ponownym otwarciu
okna opcji w dalszym ciągu nie jest on stawiony jako domyślny program
pocztowy....
Druga rzecz to niemożność odpowiedzi na post z grupy dyskusyjnej. Na grupę
można odpowiedzieć, ale "odpowiedz nadawcy" nie działa, wyskakuje bląd:
"Nie masz klienta pocztowego zgodnego z Simple MAPI..."

Co jest grane, przed aktualizacją servicepackiem wszystko grało OK.
Możecie mi poradzić co mam zrobić,
z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi

--
pzdr