Re: Ponawiam pytanie - trash account...

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 09:05:30 MET

whatever wrote:
> Chodzi mi o to, zeby utworzyc jakies konto, na ktorym beda rozne rzeczy
> instalowane... np gry..., ale zeby mialo to konto swoj wlasny rejestr, zeby
> w najmniejszym stopniu nie wplywalo na rejestr administratora... tak, aby
> latwo bylo je usunac... Oczywiscie utworzenie nowego Normal User nic nie da,
> bo wiekszosc programow pluje sie, ze musze miec uprawnienia admina, zeby je
> zainstalowac...

Nie da się.

> Nie ma jakiegos programu, ktory by tworzyl dla danego uzytkownika jakis
> oddzielny wirtualny rejestr? A najlepiej tez w ogole oddzielny wirtualny
> dysk... VirtualPC i takie inne odpadaja, bo przeciez na tym nic nie chodzi
> normalnie.

To są właśnie jedyne rozwiązania.

Ja bym polecał raczej zająć się nauką utrzymywania systemu
w dobrym stanie. Wbrew pozorom mimo instalowania różnych
dziwnych rzeczy da się to zrobić. Mój NT 4.0 na stacji robo-
czej pełniącej rolę serwera, wcale nie oszczędzany, bez
reinstalacji przetrwał chyba z 7 lat. WinXP też na stacji
brata ciągnie wieki mimo instalowania wielu różnych cudów.
VMWare używam tylko wtedy, gdy potrzebuję dokonać instalacji
na całkowicie "czystym" pececie (np. opisując jakieś oprogra-
mowanie wraz z etapem instalacji na najbardziej standardowej
instalce systemu).

| Radosław Sokół  |  mailto:rsokol@magsoft.com.pl          |
|                 |  http://www.grush.one.pl/              |