Partycje

Autor: Leon <ROT13_eboreggehonf_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 01:48:20 MET DST

 Witam
Troche NTG, ale gdzie indziej nie potrafia mi odpowiedziec.
Po utorzeniu, niewazne czy Partition Magic, czy Ranish Partition Managerem
nowej partycji (10GB) w FAT32 instalator Windows 98 na samym poczatku
zglasza mi komunikat, ze wykryl skompresowany wolumin .... i cos tam dalej,
po nacisnieciu Esc instalacja dalej przebiga normalnie. Co to za komunikat,
nie mam zadnych skompresowanych partycji i czym to jest spowodowane.

--
Pozdrawiam
Leon