Re: Windows XP HE serial

Autor: El_Chueco <el_chueco_at_wp.nospam.pl>
Data: Sat 30 Oct 2004 - 16:55:23 MET DST

> Z pudełka w którym go dostałeś/dostałaś albo z naklejki z hologramem.
A to dziwne - bo ja mam oryginalnego OEM'owskiego XP HE SP1 i ze 10 razy
robilem format i ani razu mnie nie poprosil o kody :D - w ogole nie musze
rejestrowac tego windowsa nic - tak jakby to byl calkiem program freeware -
moze ktos mi wyjasnic dlaczego tak sie dzieje?

--
Grupowicze Wszystkich Krajów Łączcie Się!
El_Chueco's White Yari's WRC PMS Edition