Re: Jak zmienic przecinek na kropke na numerycznej?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Sat 30 Oct 2004 - 16:42:44 MET DST

Wybitnie uzdolniony(a)
Przemek <zami2@o2.pl> napisał(a) w wiadomości
news:cm08eo$ir4$1@news.onet.pl..., że:
[...]
> Niestety nie moge znalesc tego pliku KBDPL1.KBD
> Mam tylko pliki w system32: kbdpl.dll oraz kbdpl1.dll

No niestety, pytanie umieściłeś na wszystkich grupach
...windows.., więc hurtem Ci odpowiedziałem (wyjasnienie masz na
ms-news.pl.windowsxp)
Co do systemu XP, to powinien pobrać mocny akcent z
http://windows.online.pl
Następnie w Rejestrze nalezy dokonac zmian:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\
Keyboard Layouts\00030415
"Layout Display Name"="Polski"
"Layout File"="KBDPLA.DLL"
"Layout Id"="0108"
"Layout Text"="Polski"
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\
Keyboard Layout\DosKeybCodes
"00030415"="pl"
oraz skopiować pobrany plik akcent.dll do folderu ..\system32\.., np.
poleceniem
copy akcent.dll C:\Windows\system32\kbdpla.dll

--
Piotr Palusiński  [MVP]
Są ludzie, którzy nie zauważają małego szczęścia,