Zdychajaca sieciowka po hibernacji

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Sat 30 Oct 2004 - 11:19:14 MET DST

Od kilku dni zauważyłem, że po wyjściu z hiberancji nie działa mi karta
sieciowa - nie mogę nawiązać połączenia z routerem ADSL. Opcję "Zezwalaj
komputerowi na wyłączanie tego urządzenia w celu oszczędzania energii"
mam odznaczoną a w konfigurafcji karty sieciowej i samej sieci nic nie
zmieniałem. Po wyjściu z hibernacji karta fizycznie działa - kontrolka
na routerze wskazuje na połączenie z kartą, podobnie z systemem - w
menedżerze urządzeń wszystko jest OK a ipconfig /all pokazuje komplet
danych. Wcześniej nie było praktycznie żadnych problemów z hibernacją i
siecią. Próba wejścia do menedżer urządzeń i wyłączenia sieciówki skończyła się zwisem najpierw menedżera a potem systemu przy jego zamykaniu(wyłączenie sieciówki nie zostało zapamiętane).
Mam wrażenie, że kłopoty zaczęły się tydzień temu gdy w trakcie
pracy nagle wcięło mi internet - myślałem, że padło samo połączenie ADSL
ale problem jednak leżał po stronie sieci lokalnej. Restart przywrócił
wszystko do stanu normalnego. Karta sieciowa jest zintegrowana z płytą
Gigabyte GA-7VRXP. Co zrobić by sieć działała tak jak dawniej?

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066