Re: Win 2000 + użytkownicy

Autor: Jacek <jdwind_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 30 Oct 2004 - 05:13:04 MET DST

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> A działa chociaż? Bo metod jest bez liku, tylko jak tu je przekazać
> żebyś sobie systemu nie popsuł niechcący...

Na to pytanie odpowiem Ci dopiero we wtorek niestety, ponieważ jak mówiłem,
tamten komputer mam w pracy. A co do systemu - cóż, z doświadczenia na dysku C
nie trzymam nic na czym mi zależy. W razie czego kolejny "format C:" to
zawsze nowe doświadczenia i utrwalanie swojej wiedzy ;-).
Pozdrawiam, Jacek.