Firewall w XP Pro i Norton Internet Security 2005 PL.

Autor: Floyds <tomasz.grabowski_at_xl.wp.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 23:51:36 MET DST

Witam.
Mam takie pytanko.
Zainstalowałem sobie Nortonka Internet Security 2005 PL na Win XP PL z
service packiem 2 i nie wiem czy to tak powinno być, ale Norton wyłącza mi
zaporę ogniową Windowsa. Co ją włącze to po ponownym uruchomieniu systemu
jest nie aktywna. Jak sobie z tym poradzić ,aby obie zapory działały. To
jest ta z Windowsa XP SP2 i z Nortona.

Pozdrawiam.
Floyds.