Re: Ukrywanie katalogow za pomoca uprawnien.

Autor: glappo <glappo_at_banita.pl.WYTNIJ.TO>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 18:31:03 MET DST

mstolars@poczta.onet.pl napisał(a):
> Hej.
> Mam serwer W2K i pare stacji z XP. Chialbym podmontowac na wszystkich stacjach
> jedno (to samo) udostepnienie z serwera (to umiem :) ). Nastepnie w tym
> udostpepnieniu chce umiescic katalogi tak by w zaleznosci od tego do jakich
> grup urzytkownik nalezy to bedzie mial uprawnienia do wejscia w odpowiednie
> katalogi (to tez wiem jak). Poniewaz tych katalogow bedzie dosc duzo, to
> chialbym cos zrobic by urzytkownik nie widzial wogule katalogow do ktorych nie
> bedzie miec uprawnien. Jak to zrobic (jesli sie da) bo szukam po goglach ale
> [...]

na poziomie uprawnien udostepniania tego nie osiagniesz ale przy pomocy
uprawnien systemu plikow ntfs
masz uprawnienie specjalne dla katalogow "Wyświetlanie zawartości
folderu", wiec towrzysz dodakowy/glowny poziom katalogow dla
poszczegolnych grup gdzie ewentualnie kazdy moze wejsc ale wyswietlic
zawartosc moze tylko odpowiednia grupa