Serwer RPC jest niedostepny (XP)?? :(

Autor: Amrek <gissen_at_tlen_WYTNIJMY_TO.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 16:59:55 MET DST

Witam!

Niestety znowu tu musze poruszyc ten problem tego dziwnego najdziwniejszego
serwera RPC. Otóz wczesniej poradzilem sobie z ta komenda jak w tytule -
formatujac dysk. Teraz podczas instalacji programu Drive Fitness Tools
pojawia mi sie taki komunikat:

"The Install Shield Engine" (iKernel.exe) could not be launched"
Serwer RPC jest niedostepny.

Pomozcie bo ja juz nie mam na to sily - wszystkie uslugi sa powlaczane tzn.
te domyslnie wlaczone przez Windows..
System jest "swiezy" nie ma robakow - zainstal SP2 + all hotfix i nadal

W googlach NIC a nic nie znalazlem, a jelsi cos bylo to nic to nie pomoglo.
Bo ludzie tez mieli z tym problemy ale w innych sytuacjach.