Re: NT Srv: Ustawienie ze skryptu litery dysku mapowania katalogu domowego.

Autor: <qleec_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 08:59:25 MET DST

> To musi dzialac tak jak napisales wczesniej, tyle ze moze nalezy
> sprobowac wpisac tam :
> \\nazwa_serwera\nazwa_folderu_dla_userow\%USERNAME%
> A byc moze kkulik nie ma "nazwa_folderu_dla_userow" i probuje
> Home_Directory zrobic jako root dla danego usera ?

A kto pisze, że nie działa ?
To wszystko działa.
Problem w tym, że będę musiał przeinstalować system (nie mam możliwości
postawienia BDCa) i chciałbym na nowym systemie większość ustawień dla usera
zrobić z "automata".

Mam już skrypty, które

-zczytują bazę użytkowników
-tworzą nowych użytkowników, katalogi domowe, udostępnienia, itd.
Brakuje mi tylko tego mapowania katalogu domowego pod odpowiednią literkę.

Ale może wpiszę to mapowanie do do skryptu logowania...
Albo ręcznie w musrmgr.

Pozdro

KKulik