Re: siec w 2000 ilosc komputerow

Autor: Drinker <Nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 21:49:30 MET DST

Użytkownik "abdesign" <abdesign@wp.pl.NOSPAM> napisał w wiadomości
news:clr0ej$cae$1@nemesis.news.tpi.pl...

> nie jest to wykluczone i nie moge blokowac
> takiej mozliwosci

Jest jeszcze jedna i glowna zaleta posiadania serwera 2003 - w Twoim
przypadku.
A chodzi o AD i co sie z tym wiaze GPO oraz skrypty!
Majac win 2000 mozesz logowac sie do domeny, a to oznacza, ze mozesz
stworzyc dla odpowiednich grup userow/ compow
odpowiednie prawa dostepu do obiektow - poczawszy od wygladu koncowek
(pulpit, profile, soft itp), programow jakie moga byc na nich instalowane,
az do uwierzytelniania do odpowiednich zasobow.
latwo monitorowac-sledzic to co sie w siedzi dziejeje -setki mozliwosci
jak rowniez i decydowac za "jednym pociagnieciem" instalke odpowieniego
softu na koncowkach, bez biegania po calej firmie!

Owszem linux/ unix bylby tanszym rozwiazaniem, ale gdy juz w firmie masz win
2000 lub/i xp prof, to ja osobiscie jestem za win 2003 serw - pozwala
wszystko poustawiac tak jak sie chce,
ze wzgledu na integracje uslug, korzysci plynace z tego rozwiazania zwroca
sie z nawiazka!!

W srodowisku heterogenicznym - win98, 95, nt4, xp itp sprawe pozostawiam do
dyskusji - mozna uzyc linux/ netware/ w2003 serw....

pzd