logowanie tego co na kompie sie dzieje

Autor: aja <aja_at_gazeta.n_o_s_p.am.gazeta.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 18:45:45 MET DST

Witam
freeware zupelne mnie interesuje

Co polecicie do zapisywania tego co na kompie sie dzieje
A interesuje mnie wylogowanie, zalogowanie, restartowanie, kilowanie
procesow, zmiany w zaplanowanych zadaniach.
To wszystko pod win98 xp i 2000
Oraz cos pozwoli sprawdzic co sie dzieje z zaplanowanymi zadaniami.
Zostawiam cos na jednym kompie ogolno dostepnym i sie okazuje ze nic nie
wykonuje sie ktos mi cos kreci i tak dalej chce miec logi z tego co mi kto
psuje

AJA