Re: ratujcie - zniknely partycje i dane

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 17:07:08 MET DST

Użytkownik "gibber[PL]" <gibber@wywalto.op.pl> napisał w wiadomości
news:clr15k$6sb$1@inews.gazeta.pl
> "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message

> Czasem tak jest, ale w moim przypadku klienci chca raczej odzyskac np
> baze danych lub konkretne pliki lub katalogi...rzadko komu zalezy np
> na odzyskaniu DLLi z katalogu WINNT/System32 :-)

Jasne. Ja kiedyś przez trzy dni ręcznie szukałem jednego jedynego pliku
na 200 GB-towym dysku ;-P.

> Podany przez Ciebie przyklad naszczescie nie zdaza sie zbyt czesto
> ale fakt czasem robi sie galimatias, np avi staja sie doc lub bmp.

To jeszcze pół biedy, jeśli tylko ich zawartość nie okaże się np.
zlepkiem trzech sąsiednich plików.

> Najgorsze sa przypadki, gdy trzeba odzyskac cala partycje z
> danymi...rzadko sie tego podejmuje bo moim znaniem lepsze efekty daje
> zawezenie odzyskiwania do konkretnych plikow.

A ja od tego zaczynam... ;-).
To był żart oczywiście - czym innym jest odzyskanie dostępu do partycji
(tak jak w tym wątku) a czymś zupełnie innym całej jej zawartości w
przypadku uszkodzenia systemu plików.

/odpowiadając zmień px na pl/