Re: ratujcie - zniknely partycje i dane

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 16:29:18 MET DST

Użytkownik "gibber[PL]" <gibber@wywalto.op.pl> napisał w wiadomości
news:clqri8$ae6$1@inews.gazeta.pl
> "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message
>
> Niekoniecznie. Wrecz przeciwnie wiele razy odzykalem ponad 80 GB
> danych z dysku o poj 60GB :-)). Skrawki jeszcze z przed 2 formatow,
> hehe.

Cóż, w praktyce wygląda to tak, że np. odzyskuje się liczne pliki Worda
z których największy ma ponad 100 MB wielkości, a najmniejszy
kilkadziesiąt bajtów. Z tak uzyskanego galimatiasu trzeba wyciągnąć
użyteczne kawałki danych, co zabiera 99% czasu przeznaczonego na całe
recovery.

/odpowiadając zmień px na pl/