Re: NT Srv: Ustawienie ze skryptu litery dysku mapowania katalogu domowego.

Autor: Krzysztof Preś SQ7RO <krzysztof.pres_at_egmont.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 15:31:40 MET DST

Użytkownik <qleec@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:4798.000006b3.4180f2eb@newsgate.onet.pl...

> Zgadza się. Ale ja chcę to zrobić skryptem dla wszystkich

> Tak mam właśnie zrobione.
> Mam udostępnione foldery o nazwach identycznych jak użytkownicy i
udostępnione
> dla danego usera.
>
> Chciałbym mapować P na \\serwer\%username% dla każdego uzytkownika.
>
> Pozdro
> KKulik
>
> --

sa 3 mozliwosci :
1. dla kazdego usera osobny skrypt z net usem
2. uzycie VB i wyciagniecie z rejestru z klucza winlogon aktualnie
zalogowanego usera
3. napisanie prostego softu i wrzucenie go do autoruna np. w VB lub delphi i
uzycie dostepu do rejestru - jak w (2) + zmapowanie funkcja API litery dysku
(ja tak mam i dziala - nawet drukarki tak mapuje bo skrypty nie zawsze sie
poprawnie uruchamiaja)