Re: Proszę o pomoc...

Autor: Michał <majcza_at_o2.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 13:38:36 MET DST

Witam ponownie. Windows XP uruchamiał się tak długo z powodu małej ilości
wolnego miejsca na dysku C. Natomiast czemu pod tym systemem nie chce mi
zainstalować Radeona?? Nie moge pod XP nawet zainstalowac sterowników do
płyty głównej. Co jest z tym systemem?? Tak jak pisze, nurtuje mnie pytanie
czemu po zainstalowaniu sterowników do grafiki po pokazaniu się pulpitu komp
sie restartuje. Pomóżcie, bo w takim wypadku moja grafika jest bezużyteczna
(jest jak standardowa vga)...