Re: pilne! aplikacja win3 .11 nie dziala pod windows 2000

Autor: Miroslaw Cichocki <mirekc_at_interia.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 07:59:40 MET DST

tytuz <woy_taz_niepotrzebne_tralala_@_tlen.pl> wrote in
news:pan.2004.10.27.17.17.12.791000@_tlen.pl:

> Witam, mam problem z uruchomieniem aplikacji napisanej pod windows 3.11 w
> windows 2000.
>
> wlasnie przeinstalowalem windowsy, wczesniej nie mialem tego problemu
>
> aplikacja to supermemo

Pamiętam podobny problem sprzed lat, jak było "przejście" z Windows 3.11 na
NT 4.0. Okazało się, że w pewnych przypadkach 16-bitowy Excel
niemiłosiernie "zamula" komputer. A że wszystko było super legalne (zarówno
Windows jak i Excel), ktoś z firmy zadzwonił do supportu Microsoftu.
Otrzymał odpowiedź, że aplikacje 16-bitowe _mogą_ sprawiać problemy pod
Windows NT i że powinniśmy dokonać upgrade-u _wszystkich_ aplikacji do
wersji 32-bitowych.
No cóż: takie jest życie...