Win XP + SP2 +brak internetu :(

Autor: <elwitjam_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 21:19:39 MET DST

Witam,
Zainstalowalem XP, dorzucilem SP2, a teraz po kazdym uruchomieniu komputera
internet dziala mi przez ok 1 min, po czym zachowuje sie tak jakby nie bylo
internetu, w IE sie nie laduja strony, nie lacza sie programy typu Outlook
Express, GG etc. etc. Ale jak pinguje np. onet to wysweitla mi wszystkie dane,
czas dostepu itd.

Co zrobic, by internet dzialal normalnie?
Czy to ma cos wspolnego z zaporami w XP i SP2?
Probowalem wylaczac i wlaczac je, ale bez zmian.
Bardzo prosze o pomoc, bo bardzo mi zalezy na dostepie do internetu.
pozdrawiam i z gory dzieki,
Witek