Re: Kopia Windows XP

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 20:11:04 MET DST

> A czy ktoś może mi powiedzieć dlaczego XP nie można przegrać plik po pliku
> na inny dysk? Gdzie i jakie informacje są zapisywane "poza plikami"?

windows sprawdza numer sseryjny dysku z jakiego startuje -- jak ten numer sie
nie zgadza z tym zgromadzonym podczas instalacji uwaza ze to wersjia jest
piracka i nie che juz dzilac .

probuj zrobic obraz dysku -- ale do tego bedziesz musial zainstalowaxlinuksa
albo co najsmieszniesze kolejna wersjie windowsa -- z tej kolejnej wersj
bedziesz robic obraz pierwszej wersji na 3 dysk .