[WinXP] - Archiwum -> ponad 2500 zdjec -> nie widzi plikow.

Autor: El_Chueco <el_chueco_at_wp.nospam.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 17:42:03 MET DST

Czesc!
  Mam nastepujacy problem. Otoz przed formatem jednej partycji przenioslem
katalog "Moje Zdjecia" gdzie mnialem ponad 2500 zdjec - na inna partycje =
po czym sformatowalem partycje systemowa i zainstalowalem od nowa XP'ka - po
zainstalowaniu systemu oraz wszystkich niezbednych dla mnie programow
chcialem zoabczyc jak tam moje zdjatka sie maja - i okazalo sie ze tych
zdjec nie ma. Co ciekawe -> system widzi rozmiar -> ok. 1Gb ale samych
plikow nie wizi w zadnych z trybow przegladania - zarowno w katalogach jak i
programach - najdziwniejsze jest to ze rzenoszac katalog z jednej partycji
do drugiej widac jak pliki "przechodza"" - czyli widac ich nazwy. To samo
sie dzieje jak pakuje katalog win rarem - rozmiar jest dosyc duzy pliku
pakowanego - widac jak kompresuja sie zdjecia = ale samych zdjec nie widac.
Dodam ze zdjecia nie sa w trybie "ukryj". Czy jest jakis ratunek na
odratowanie tych zdjec?

--
Grupowicze Wszystkich Krajów Łączcie Się!
El_Chueco's White Yari's WRC PMS Edition