exec na serwerze plikow, SHARING VIOLATION

Autor: mali <mali_at_discordia.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 16:57:25 MET DST

Witam

Pojawil sie u mnie w sieci taki problem:

Mam sewrer plikow na ktorym jest aplikacja (exe + jakies konfigi).
Koncowki maja zamapowane udzialy sieciowe z tego serwera.
Uruchamiaja aplikacje poprzez skrot do execa na serwerze.
Wszystko działa ok w przypadku, gdy jeden user otwiera execa jednokrotnie.
Gdy user probuje otworzyc aplikacje poraz kolejny, czyli 2 lub 3 te same aplikacje jednoczensie
pojawia sie blad: "Aktualnie inny program korzysta z tego pliku".
Analiza FileMonitorem wykazuje:

14:00:22 Explorer.exe:271 OPEN
O:\aplikacja\aplikacja.exe SHARING VIOLATION

"O" jest mapowanym zasobem sieciowym.

Dodam, ze wystepuje to tylko czasami i to nie w szczytowych godzinach.

Każda wskazówka bedzie cenna.

pozdrawiam.

mali