Re: Archiwizacja

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 13:45:19 MET DST

On Wed, 27 Oct 2004 11:30:57 +0200, Zdzisław Landowski wrote:

> W artykule news:clno50$kqp$1@diplo.bci.pl,

> Tak Jacku jest zrobione w tej chwili :)
> ale wiesz chodzi o zabezpieczenie dodatkowe , ktos sciaga cos z netu ,
> pracuje w wordzie
> a pracuja ludzie lokalnie tylko strategiczne dokumenty firmy sa w katalogach
> na serwerze :)

Dla osób pracujących w firmie nie powinno być innych dokumentów na dyskach
jak tylko firmowe - to że ktoś sobie wessał z sieci najnowszy film z Tomem
Cruise'm nie powinno uderzać w system backupów - tak jak Ci koledzy
napisali - robisz udział sieciowy, katalogi z danymi na serwerach a to co
jest na laptopach/stacjach to sprawa użytkowników. Jeśli będziesz tak miły
i zgrasz im mp3/warez/filmy na płyty to zależy od Ciebie - dokumenty/bazy
powinni trzymać na serwerze. Ewentualnie jeśli trzymają na stacjach
ustalasz jakie dokumenty i co backupujesz z jaką częstością i po sprawie.
W takich przypadkach najlepszą metodą jest bycie "ostrym" - nikt Ci nie
będzie miał za złe jeśli straci filmy/mp3 a Ty tego nie zbackupujesz. To są
ich dane _prywatne_ których nie powinno być na komputerach firmowych.

--
Pozdrawiam
Piotrek