Re: RATUNKU!

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 13:16:47 MET DST

Użytkownik "Konraad" <zapach_napalmu_o_poranku@interia.pl> napisał w
wiadomości news:clnvat$amh$1@news.lublin.pl
> zanim się to stało podłaczałem inny dysk do kompa żeby przerzucić

Czy to nie był czasem dysk-klon tego, co już masz w komputerze?

> dane. Litera dysku mi się nie zmieniła. Nnie mogę się zalogować w
> trybie awaryjnym ani żadnym innym dostepnych pod F8 przystarcie. Z

Skoro nie możesz się zalogować to skąd wiesz, że się ta litera nie
zmieniła? Przecież można to sprawdzić dopiero po zalogowaniu się do
systemu.

> fdiskiem to jest tak, ze jako dysk c widzi partycje rozszerzoną bo na
> systemowej mam ntfs...

Fdisk.exe użyj wyłącznie do wykonania fdisk /mbr, nic innego nim na
dysku nie zmieniaj, no może poza ustawieniem aktywnej partycji.

> co to za plik system?

Część rejestru, gdzie przechowywane są aktualne literki partycji.
Wszystko masz opisane w podanym linku.

/odpowiadając zmień px na pl/