Re: Archiwizacja

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 10:02:27 MET DST

Zdzislaw Landowski wrote:
> " Tomasz Onyszko" <gekkon@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> No tak Tomku ale jest male ale
> jedna tasme zgrywa circa 3h (po sieci pewnie jeszcze dluzej) (80GB) a
> to napewno nie skonczy sie na jednej tasmie ( liczylem ostatnio ze to
> bedzie okolo 10 tasm) czyli 30h czyli tydzien , bez zadnych innych
> backupow :(
10 taśm ja tu już widzę 20 taśm... 40/80GB i wyciąga się około 45GB na
tasiemce przy kompresji sprzętowej... Z tego co widzę to dobrze by było albo
wybulić mnóstwo kasy na Ultrium. Albo jeżeli te dane są bardzo kluczowe (a
tyle pieniędzy nie ma) postawić 1-2 stacje robocze z np: 3x200GB = 400GB
(raid5) + dysk na system. W wersji 2 stacji zrzucać backup na obydwie te
maszyny, oraz do jednej z nich przyłączyć tasiemkę i na tasiemke zrzucać
kluczowe i długo trzymane dane (np: księgowość, kadry, itp).
W wersji z jedną maszyną do niej podpiąć tasiemkę.
U mnie tak działa maszyna backupująca z 3x200GB (raid5) + dysk na system i
zmieniacz Della na 8 tasiemek.

JM