Re: GPO i brak czesci opcji

Autor: Pstrex <pstrex_at_gmx.net>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 23:04:19 MET DST

> Prawy klawisz na Administrative templates -> Add\Remove templates -> Add
> -> inetres.adm
>
> Prawdopodobnie nie masz dolaczonych na tym poziomie kilku plikow ADM

nie, to nie to dodalem wszytkie mozliwe templates ale one dodawaly sie pod
Administrative templates

ja natomiast nie mialem 3 komponentow z user configuration\Windows settings

brakowalo mi:
IE maintenance
Folder forwarding
scripts (logon/logoff)
secutity settings

nie wiem co spowodowalo taie zjawisko ale juz doszedlem co trzeba zrobic,
trzeba ponownie zarejestrowac ponownie kilka bibliotek, konkretnie to:

regsvr32 ieaksie.dll
regsvr32 gptext.dll
regsvr32 wsecedit.dll
regsvr32 fde.dll

po zarejestrowaniu ich wszystko dziala jak powinno

dzieki

marcin